03/10/2021
طيب انا حابة بس اوضح كام حاجة كدة:👌
1- أنا معنديش استرجاع ولا تبديل وحضرتك اما تستلمي من حقك تفتحيه وتشوفيه كامل عشان لو فيه مشكلة،لو لقدر الله متفقين علي خامة ولقيتي خامة تانية مبتستلميش الاوردر بتحاسبي فقط علي مصاريف الشحن.
2- ممنوع ممنوع ممنوع انك توقفي مندوب عشان تقيسي منتج، حضرتك كدة بتعطليني وبتعطلي الشغل.
3- مينفعش تتصلي بيا وتقوليلي اصله ضيق او واسع، انا بعرف حضرتك من اول كلمة ف الشات مقاسه وبيلبس كام كيلو، ف دي مش مشكلتي.
(أنا قبل مابخرج حاجة من عندي بسأل علي وزن حضرتك، لو مناسب بقولك تمام ومعظم المنتجات بتكون وان سايز ف أكيد انتي ممكن تظبطيه ع مقاسك لو هو كبير ومش هيكون ف مشكلة).
4- مهمة اوي اوي دي حضرتك عاوزة المنتج بتطلبيه لاكن مش تطلبيه وبعدين والمندوب ف الطريق تلغيه!!!!