02/05/2023
شركه كويسه يا جماعه لو حد تعبان في حوار الشحن
الناس دي فاهمه كويس يعني اي عدم تأخير اوردر
فاهمه اسلوب كويس ل التعامل
ناس ذوق اوووي
أغلبنا تعب م شركات الشحن وصعوبة التوصيل ف المعاد وتغير اتفاقات وحجج كتير🥺
وأغلب العملا بسبب التأخير ممكن يكنسلو اوردرات كتير أو يخسرو عملا برضة كتير ودة بيخلي اسمهم الي حافظو علية كتير بدء يقل م ثقتة عند اغلب العملا 🤷♀️
مشكلة مفيش اي حد يختلف عليها👌
لكن بقي عرفت تحل المشكلة دية بأنها وفرت اكتر من مندوب ف كل مكان وبكدة الاوردر مش هيتاخر بالعكس بنوصل قبل المعاد👌🥰
ودة مش كلام دعاية 🤔
دة واقع عملائنا بيشهدو بية 😍
اسم شركتنا بقي اسم محفور بالثقة والمصداقية ف عالم شركات الشحن