22/10/2017
Ik ga jullie niet langer in spanning houden... want wie me ècht kent weet dat geduld, om heel eerlijk te zijn, ook nooit mijn sterkste eigenschap geweest is. ;-)
Ik val ook maar meteen met de deur in huis.
Na lang zoeken naar de geknipte kandidaat, ben ik héél blij dat ik Sariemarijs vanaf morgen in de handen van twee topgastvrouwen mag leggen.
Marina Coomans & Steffi Convens zullen jullie vanaf eind november heerlijk verwennen bij Even Genieten en Histoire d'Emile.
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een nieuw interieur. Het wordt opnieuw fijn vertoeven, daar onder de kerktoren, beloofd!
Ik neem dus vandaag, met een krop in de keel, officieel afscheid.
Maar niet voor ik jullie uitgebreid bedankt heb voor dit fantastische avontuur.
5 jaar geleden, net voor ik 30 werd, durfde ik na jaren dromen eindelijk de stap te zetten naar een weloverwogen carrièreswitch.
En wat voor één.
In een prachtig pand, op een prachtige locatie, leerde ik wat ik altijd al wist.
Klanten in de watten leggen, mensen een fijn gevoel geven en met kleine eenvoudige dingen het leven een tikkeltje mooier maken is de allerleukste job die er bestaat.
Ik zeg gelukkig gewoon maar even 'tot ziens' nu, want ik ben volop bezig met enkele super leuke nieuwe projectjes.
Mijn ex-collega's van Acerta hoorden me 15 jaar geleden al dagdromen over een B&B. En die komt er nu eindelijk.
Je zal er kunnen overnachten, ontbijten, genieten van concertjes, deelnemen aan tal van bijzondere activiteiten, ...
Benieuwd? Je komt er alles over te weten op de pagina Project P² of spreek me gewoon aan wanneer je nieuwsgierig bent.
Ik wens jullie een gezellige herfst (mijn favoriete seizoen) en alvast een fantastisch einde van 2017.
Ik wens jullie dromen die uitkomen en de moed om de stap te zetten naar eender welke 'switch'.
Mocht je ooit twijfelen, ik vertel je graag bij een koffietje waarom het nooit te laat is om van je passie je beroep te maken en je hart te volgen.
Bedankt voor de talrijke bezoekjes, de fijne recensies, de hartverwarmende complimentjes, de vriendschappen.
Bedankt voor 5 fantastische jaren en zoveel meer.
Ik pink stil een traantje weg nu, maar hoop oprecht jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen...
Sariemarijs was een droom die werkelijkheid werd.
Ik heb er genoten, gelachen, geluisterd, verteld, gedroomd over nieuwe dromen, getwijfeld, verdriet verwerkt, onvergetelijke maar ook minder mooie momenten beleefd.
Maar ik heb nooit één seconde spijt gehad.
Op naar de volgende droom!
Lieve en ontzettend dankbare groeten
Saartje, Marthe en Marina