23/06/2026
Ik denk dat de ringen hier een beetje het ondergeschoven kindje zijn. 😅
Terwijl ze eigenlijk best schoon zijn, al zeg ik het zelf.
Ik draag ze niet supervaak, op mijn trouw- en verlovingsring na. Maar als ik er dan toch eens aandoe, denk ik altijd opnieuw: ahja, da's toch schoon precies.
Ik heb nogal stevige handen. Niet bepaald handmodelmateriaal dus. 😆 Maar een ring doet daar precies iets mee. Mijn handen lijken wat fijner. Iets eleganter.
En blijkbaar ben ik niet de enige die ze leuk vindt, want van verschillende modellen zijn ondertussen al heel wat stuks uitverkocht.
Dus bij deze: een klein momentje voor de ringen. Want ze verdienen eigenlijk wat meer aandacht dan ze krijgen. 🤍
Shop ze nu op www.foudelle.be