Fou d'Elle

Fou d'Elle Onze oorbellen zijn meer dan alleen accessoires. Accentueer jouw unieke schoonheid met onze handgemaakte stukken.

Ik denk dat de ringen hier een beetje het ondergeschoven kindje zijn. 😅Terwijl ze eigenlijk best schoon zijn, al zeg ik ...
23/06/2026

Ik denk dat de ringen hier een beetje het ondergeschoven kindje zijn. 😅

Terwijl ze eigenlijk best schoon zijn, al zeg ik het zelf.

Ik draag ze niet supervaak, op mijn trouw- en verlovingsring na. Maar als ik er dan toch eens aandoe, denk ik altijd opnieuw: ahja, da's toch schoon precies.

Ik heb nogal stevige handen. Niet bepaald handmodelmateriaal dus. 😆 Maar een ring doet daar precies iets mee. Mijn handen lijken wat fijner. Iets eleganter.

En blijkbaar ben ik niet de enige die ze leuk vindt, want van verschillende modellen zijn ondertussen al heel wat stuks uitverkocht.

Dus bij deze: een klein momentje voor de ringen. Want ze verdienen eigenlijk wat meer aandacht dan ze krijgen. 🤍

Shop ze nu op www.foudelle.be

Fluo.In november moet je er bij mij niet mee afkomen 😅Maar van zodra de zon zich een paar dagen laat zien, verandert er ...
18/06/2026

Fluo.

In november moet je er bij mij niet mee afkomen 😅

Maar van zodra de zon zich een paar dagen laat zien, verandert er precies iets. Fluoroze, -oranje, -gele, of -groene oorbelletjes op een gebruind velletje... ik blijf dat zó mooi vinden.

Ze doen mij spontaan denken aan vakantie. Aan een cocktail op een terras. Aan slippers. Aan veel te laat gaan slapen omdat het nog gezellig is buiten.. all in to fluo momenteel dus!

Fluo-liefhebbers: ik heb dus ook aan jullie gedacht bij deze collectie 🌴☀️

Shop ze nu op www.foudelle.be

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de vraag naar zilverkleurige oorbellen.En telkens hoor ik eigenlijk hetzelfde: dat...
17/06/2026

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de vraag naar zilverkleurige oorbellen.

En telkens hoor ik eigenlijk hetzelfde: dat ze die veel moeilijker vinden dan goudkleurige.

Daarom maakte ik een hele tijd geleden al eens een aparte zilvercollectie.
Sindsdien vul ik die af en toe aan met nieuwe ontwerpen.

En ook in de nieuwe zomercollectie zitten weer enkele zilverkleurige paartjes.
Misschien niet zoveel als in goudkleurig, want dat blijft nu eenmaal mijn persoonlijke go-to. Maar wel stuk voor stuk oorbellen waar ik zelf echt achter sta.

Dus voor iedereen die al een tijdje op zoek was naar iets nieuws in zilverkleur: ik heb aan jullie gedacht 🤍

Shop jouw zilverkleurig favorietje hier: https://www.foudelle.be/categorie/vrouwen/?product_tag=zilvercollectie&filter=1

De zomercollectie staat online. ☀️En ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dit kort moet samenvatten.Want er is gewoon zó v...
16/06/2026

De zomercollectie staat online. ☀️

En ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dit kort moet samenvatten.

Want er is gewoon zó veel.

Pastelkleurtjes, fluo, goud, zilver...
Lange oorbellen, korte oorbellen, stud packs.
Armbanden, ringen, kettingen,...

En dan heb ik het nog niet over alle nieuwe earparty stuks waarbij je zelf eindeloos kan mixen en matchen.

Ik had blijkbaar veel ideeën de voorbije maanden. 🙈

Elke keer dacht ik: "oh ja, dit zou ook nog leuk zijn."
En voor ik het wist was de collectie groter geworden dan ik oorspronkelijk gepland had. 😅

Maar effe heel eerlijk?
Ik ben er zó blij mee.

Het is zo'n collectie geworden waar je blijft scrollen omdat er telkens weer iets anders tussen zit.

Ik ben super benieuwd welke jullie favorieten gaan zijn, want ik wissel zelf nog elke dag van gedacht. 🤣

Ga zeker eens kijken en laat het mij weten. Welke zijn jouw favorieten?

Een juf kan zoveel betekenen voor een kind.Ze troost wanneer er traantjes zijn, moedigt aan wanneer iets moeilijk lukt e...
12/06/2026

Een juf kan zoveel betekenen voor een kind.

Ze troost wanneer er traantjes zijn, moedigt aan wanneer iets moeilijk lukt en ziet soms dingen die een kind zelf nog niet ziet.
Een fijn schooljaar is zoveel meer dan leren alleen.

Daarom maakte ik speciaal voor het einde van het schooljaar een cadeaubon voor die juf die jouw kind hielp groeien, lachen, leren en stralen.

De cadeaubon is verkrijgbaar als mooie fysieke bon, stijlvol verpakt in een doosje, of digitaal om zelf af te drukken.

Shop ze hier: https://www.foudelle.be/product/cadeaubon-juf-fysiek/

12/06/2026

Ze gaf het hele schooljaar alles...
En jij wil haar bedanken met iets dat ze niet al drie keer kreeg.
Wat er in dit doosje zit?
Niet zomaar een cadeaubon. Maar ééntje met een kleine knipoog en een grote glimlach.
Ik ben zelf helemaal fan, en wedden dat jouw juf hier ook écht van gaat smelten? 🥰

Express levering binnen 20 km rond Geraardsbergen 🏎Bestel je vandaag of morgen? Dan zorgen wij ervoor dat jouw bestellin...
07/05/2026

Express levering binnen 20 km rond Geraardsbergen 🏎

Bestel je vandaag of morgen?
Dan zorgen wij ervoor dat jouw bestelling ten laatste zaterdag geleverd wordt.

Dus ben je nog op zoek naar een uniek moederdagcadeau en woon jij binnen onze express zone? Dan ben je nog net op tijd ♡

Shop via www.foudelle.be⁠

Er is dus iets nieuws online gekomen… En nee, voor één keer geen oorbellen.We hebben nu ook ringen 💍Ja ja, eindelijk.En ...
15/04/2026

Er is dus iets nieuws online gekomen…
En nee, voor één keer geen oorbellen.

We hebben nu ook ringen 💍
Ja ja, eindelijk.

En alsof ik daar nog niet blij genoeg van werd: er staan ook matching ring + armband setjes online.
Echt van die combinaties waarvan je meteen denkt: ja oké, leuk.

Draag je liever zilver? Hebben we ook aan gedacht 🤍
Er staan nu ook zilverkleurige ringen en armbanden online.

En kleine side note die wel handig is: alle ringen en bijna alle armbanden zijn verstelbaar.
Dus geen stress over maten.

Ik ben heel benieuwd… wat kies jij?
Ringen, setjes, goud of zilver?

Een tijdje geleden postte ik dus voor het eerst een reel waarin ik zelf te zien was (helemaal buiten mijn comfortzone, m...
12/04/2026

Een tijdje geleden postte ik dus voor het eerst een reel waarin ik zelf te zien was (helemaal buiten mijn comfortzone, maar oké😅).
In dat filmpje droeg ik mijn favoriete oorbellen "Adaya". Deze maakte ik vorige zomer en sinds dan ben ik helemaal verliefd op dit paartje.

Maar daarna… mijn inbox...
Zóveel berichtjes over de oorbellen die ik droeg.
Dat had ik niet zien aankomen 🤭

Dus ja. Ik heb ze opnieuw gemaakt.

De roze die ik toen droeg en lila.
Maar ik heb er nog twee kleuren aan toegevoegd waar ik zelf heel blij van word:
Botergeel (die belanden waarschijnlijk heel perongeluk ook in mijn kast 🤣)
En pastelgroen.

Ze zijn net klaar en staan nu online ✨

Ik ben dus echt benieuwd…
Welke kleur zou jij kiezen? 🩷💛💚💜

Shop ze op www.foudelle.be

Adres

Zikastraat 51
Moerbeke
9500

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Fou d'Elle nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen