14/06/2026
Kesällä on paljon juhlia ja niihin tarvitaan vaatteita. Satasaumassa ommellaan kesälläkin, m***a jos tulet kauempaa niin kannattaa täällä tarkistaa ettei ole juuri se yksi päivä, kun pidetään hengähdystaukoa. Ihanaa kesää kaikille, terveisin Imbi ☀️