01/04/2026
Hei rakkaat asiakkaat 💕
Emmaliinan kivijalkapuoti sulkeutui jo kuukausi sitten ja tänään 1.4 olen jäänyt virallisesti äitiyslomalle.
Toivotan teille kaikille kaunista ja aurinkoista kevättä ☀️ Emmaliina palaa kuvioihin kun aika tuntuu oikealta, toivottavasti näemme siis jälleen!
Haluan kiittää ihmeellisistä vuosista joita olen saanut viettää Jukolassa, ne ovat olleet minulle itselleni hyvin merkityksellisiä kasvunvuosia kaikin tavoin.
Rakkaat asiakkaat, olette jättäneet suuren jäljen sydämeen; kiitos jokaisesta kohtaamisesta, tarinoiden jakamisesta, luottamuksesta, lämmöstä.
Elämä on ihme, niinkuin Sinäkin 💫
~emma