17/12/2021
Posti on luvannut toimittaa jopa 21.12 lähetetyt paketit jouluksi, eli tiistaihin klo 12 saakka teillä on aikaa tilata joululahjat. 🥰
Pakko myös sanoa, että tämäkin päivä mei työn touhussa, kun sai pakata teidän tilauksia! Kiitos siis oikein paljon kaikille tilauksista. 💌🥰
Jos teillä on jotain kysyttävää, niin laittakaa rohkeasti viestiä, niin autamme! 💜
Ihanaa viikonloppua ✨💛