02/05/2026
Kauppa auki 10 - 16. Tori Amosin - vai lausutaanko tämä suomalaisittain Amoksen(?) - uusi albumi sai Soundissa täydet viisi tähteä ja nopean somesilmäilyn perusteella näyttää maistuvan faneille. Itse lähdin vapun viettoon juuri kun levyn ennakkokuuntelutilaisuus alkoi, m***a pitää kuunnella tänään läpi. Levyn ostajille jaossa vielä jokunen setti nimmariprinttiä, korttia, lasinalusta ja sapluunaa.
Huomisesta The Tubs ja Stormen Gudrun keikasta on kirjoiteltu jo paljon, m***a vielä kerran muistutus, että tätä ei kannata missata! The Tubsin molemmat albumit tuli kuunneltua taas eilen ja aivan best kamaa. Toivotaan, että bändillä on levyjä mukana myyntitiskillä. Stormen Gudrun on myös todella hieno bändi. En ole mikään powerpop ekspertti, joten äkkiseltään lähin vertailukohde bändille löytyy mm. Plastic Tonesista. Huomisen keikalle liput 8 euroa. Voi ostaa ennakkoon nettikaupastamme. Ovelta käteisellä tai korttimaksulla. Aikataulut 15:00 Stormen Gudrun (Swe), 16:00 The Tubs (Wales). Loppuun vielä muistutus, että kyseessä on ihan "kunnon keikat" sähkökitaroiden ja rumpujen kanssa, eli kannattaa varata mukaan korvatulpat.
Tänään siis levykaupoille ja huomenna keikkakaupoille! Tervetuloa!
-Veikko 8raita