05/02/2013
Tunnelmia ensimmäisen viikonlopun jälkeen...
Ensimmäinen viikonloppu sujui rattoisasti ja ihmisillä oli oikeasti hauskaa kirpputorin tunnelmassa! Kuvissa vähän maistiaisia torilla olleesta vilinästä lauantaina. Joitain harmitti tullessaan puuttuvat merkinnät sisäänkäynnistä, m***a sekin korjaantui kun Kirppiksen punainen ständi nousi oven viereen opastamaan ihmisiä. Ensimmäisenä päivänä paikalle oli löytänyt nelisenkymmentä myyjää, osa vakuutti jo ensimmäisestä päivästä asti lähteneensä vakkareiksi Tikkurilan Kirppiksen vilinään!
Sunnuntaina myyjiä oli vuorostaan vielä enemmän kuin lauantaina ja jotkut ostajat olivat paikalla jo toista kertaa. Tavara vaihtoi omistajaa ja moni ihminen poistui hallin ovesta syli täynnä löytöjä.
Ihmisten suurimpia huolenaiheita avajaisviikonloppuna ja vastauksia niihin:
"Laajennattekko kahvion valikoimaa vielä nykyisestä?" - Kyllä kahvio tulee tästä vielä ehdottomasti kehittymään. Kahvia, teetä, limua, mehua, pullia sekä pasteijoita sunnuntaina olikin jo valikoimassa ja katsotaan mitä voidaan tehdä tulevaisuudessa!
"Miksi tila ei näytä tarpeeksi suurelta 140 pöydälle?" - Kirppis tulee toimimaan kaksoishallissa, joista tähän asti on käytössä ollut vain toinen. Kunhan lisää myyjiä löytää paikalle, otamme käyttöön myös toisen hallin viihtyvyyden ja tilan takaamiseksi kaikille.
"Hyvältä näyttää, m***a onkohan teillä oikeasti kirpparikokemusta?" - Kirppiksen vetotiimiin kuuluu kirpputorien kävijäkokemusta yli kahdenkymmenen vuoden ajalta sekä hyvää tekemisen fiilistä!
Nyt valmistelemaan Kirppiksen toista viikonloppua. Sitä odotellessa tsekatkaa ensimmäiset kuvat facebookista tai Kirppisgalleriasta kotisivulta http://www.tikkurilankirppis.fi/169367044
Kirppisgalleria - www.tikkurilankirppis.fi