16/02/2016
Καλησπέρα !!
Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε ….
Όμως δεν άντεξα……
Λοιπόν από σήμερα στο
” ALAIN MANOUKIAN “
Όπου έχουμε και τα Υπέροχα παπουτσάκια μας
ΟΛΑ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΤΙΜΕΣ !!!