27/03/2026
Beste lieve mede chocolade eters,
Met een dubbel gevoel willen we jullie laten weten dat we gaan stoppen met de winkel. Dit hing al een tijd boven ons hoofd maar we wilden er nog niet aan toegeven. De afgelopen maanden hebben we er alles aan gedaan om weer een goede slinger aan de winkel te geven met nieuwe producten, veel proeverijen, bijbaantjes enz enz maar het blijkt toch te lastig om in deze tijd een winkel zoals Gula draaiende te houden.
We hebben totaal geen spijt van onze doorstart na Corona en hebben met jullie en tussen de chocolade veel leuke, plezierige en bijzondere momenten gedeeld. Ontzettend bedankt daarvoor, we zijn ons altijd bewust geweest dat we dankzij jullie konden doen wat we graag deden.
Maar het is tijd om afscheid te nemen van onze gezellige, warme, sociale roze postzegel. Nu moeten we weer de grote wereld in, nog geen concrete plannen, maar er komt vast iets op ons pad. Eerst goed afsluiten, we gaan nog uitgebreid de lente en Pasen vieren in de winkel en dan gaat vanaf eind april de deur achter ons dicht.
Tot en met 25 April hebben we reguliere openingstijden, 25 April is tevens onze laatste reguliere winkeldag, daarna zullen we allicht nog sporadisch een dag her en der open zijn (zoals bijvoorbeeld Koningsdag). Houd hiervoor de socials in de gaten.