24/12/2025
2025 loopt alweer bijna ten einde. Het was een jaar vol nieuwe ontmoetingen, vertrouwde gezichten en mooie momenten. Dank jullie wel voor alles dit jaar.
Naast mijn werk in de catering blijf ik het ontzettend leuk vinden om met Bellinies bezig te zijn: gezellige fairs, sfeervolle kerstmarkten en fijne bezoekjes in de winkel.
Ik wens iedereen mooie feestdagen en alle goeds voor 2026. Hopelijk zie ik jullie dan allemaal weer terug, in goede gezondheid.
Lieve groet,
Belinda