09/06/2026
Afgelopen donderdag was het weer tijd voor onze jaarlijkse personeels-BBQ! 🍖🥩 Wat hebben we genoten van een gezellige avond vol lekker eten en goed gezelschap. Van heerlijke cocktails en zelfgemaakte pizza’s tot smaakvolle BBQ hapjes. Een geslaagde avond waar we met veel plezier op terugkijken!
Een grote dank aan Gasterij de Hoek voor de topverzorging, alles was tot in de puntjes geregeld! 👏🏼