18/03/2021
⬇️ WE GAAN DE BLOEMETJES💐 BUITEN ZETTEN 😊!
Ik krijg veel vraag of mensen langs kunnen komen en of ik boeketten e.d op voorraad heb.
Normaal heb ik dat niet (maak ik op bestelling). En ivm de corona maatregelen ook niet mogelijk, omdat ik vanuit huis werk.
Nu blijf het vrijdag en zaterdag droog dus een mooie gelegenheid om wel wat voorraad te maken en een hoekje buiten te creëren zodat er wel coronaproof langsgekomen kan worden.
Vind je het leuk om vrijblijvend langs te komen en even te kijken wat er staat?
Dan is dat mogelijk op,
Vrijdag 19 Maart van 13.00 t/m 16.00 uur en
Zaterdag 20 Maart van 10.00 t/m 14.00 uur
Adres is Zaailand 50 Epe
Wie weet tot vrijdag of zaterdag 🖐️ 💐 😀