12/06/2026
Vanavond is het zover: de feestelijke laatste avond van de !
Om alle wandelaars een extra warm en muzikaal onthaal te geven, zorgen wij voor gezellige brassband in ons winkelcentrum. Swingend door het centrum!
Kom gezellig langs, moedig de wandelaars aan en neem meteen een kijkje in onze winkels. Misschien vind je nog een leuke verrassing, een lekker tussendoortje of een klein cadeautje om deze bijzondere avond compleet te maken.
Heel veel succes met de laatste etappe en zien jullie graag vanavond in het winkelcentrum! 🎺🥁
De Brassband staat te swingen op het evenementenplein voor de bibliotheek/Shoeby