07/01/2021
Lieve klanten!
Allereerst, ook al is het nieuwe jaar alweer een week jong, willen wij iedereen een mooi 2021 toewensen waarin wij elkaar hopelijk weer gauw gaan zien!
Want oh wat missen wij jullie! De gezelligheid, de praatjes, de grapjes, de hondjes die een koekje komen halen! En vooral als iemand weer blij en tevreden de winkel verlaat. Daar worden wij ook blij van. Maar we moeten nog even geduld hebben. Tot die tijd hebben wij voor jullie een aftelkalender, met iedere dag een tip voor een mooi boek. π Wat dan weer te bestellen is op bruna.nl. Veel plezier hiermee en tot gauw!
Lieve groetjes! β€οΈ
Ronald, Marianne, Marloes en Claudia.
https://www.hebban.nl/pagina/ikleesthuis
De mooiste boeken koop je ook nu bij je favoriete boekhandel. Ze staan voor je klaar. En je boeken ook. Bestel ze telefonisch of online. Dan zorgt jouw boekverkoper ervoor dat je boek bij jou...