20/04/2026
Ready to BLOOM
Mijn/ons verhaal, want zonder mijn vrienden familie & collega’s, hadden we dit nooit bereikt!
De reden dat ik vaak in de WE plaats. ik dit nooit allemaal alleen had gekund! En heel veel hulp heb!
Dit is waar onze reis begint.
Maak kennis met ons bedrijf en wat we doen. Wij staan voor kwaliteit en goede service. We zijn blij dat je hier bent om deel uit te maken van ons verhaal.
•2016 hobby matig KVK RM Flowers
• 2020 december ontslag genomen, altijd met plezier bij intratuin Barneveld gewerkt!
• 2020 april mercedes benz gekocht
• 2021 1 mei 2021 start RM Flowers Truck
•2022 kopen we ons eigen pand, (foto van de blauwe schuur. )
•2024 mei begonnen we de schuur te slopen
•2024 augustus start de bouw van de nieuwe schuur
•2025 verhuizen van postweg naar Oosteinde
•2026 1 mei eerste keer opendag’ zodat jullie ook kunnen bleven waar we mee bezig zijn!
nl
nl