21/04/2026
En dan zo'n leuke reactie terug op de taart krijgen 🤩🥰
Hi Brenda,
De taart was een groot succes! Dankjewel voor de mooie taart. Tot een volgende keer!
Deze blijven toch ook zo leuk om te maken, er kunnen ook zoveel verschillende varianten van gemaakt worden. De jarige Lara is gek van goud/regenbogen en heel veel roze, nou dat is wel gelukt 😃👍.
De taart is geheel koemelkvrij en gevuld met vanille crème en aardbeien confituur.
De jarige was er erg blij mee, deze taart mocht ik bezorgen in Akersloot. Toen ik voor de deur stond werd er al enthousiast geroepen maar toen de deksel eraf ging was ze helemaal blij zo leuk om te zien 🥰.