15/06/2026
Zijn er hier mensen die de ziekte van chrone hebben en erge vermoeid hebben. Ik was altijd tegen 15u00 heel moe tegen dat 18u00 was wilde ik gewoon in mijn bed kruipen.
Mijn huisarts schreef mij vitamine b1 maar van benerva en niks anders kopen. En hamdoelilaah helpt heel goed.
Die zijn maagsap resistent.
Ze hebben daar studies en testen meegedaan in universitaire ziekenhuis en helpt heel goed.
Je moet wel 3 keer 300mg innemen per dag. Dus 1 pil smorgens 1tje smiddags en 1tje savonds. Ga eerst naar je huisarts. Zijn vrij verkrijgbaar maar raad je toch aan om naar je arts te gaan.
Ben net begonnen 3 dagen en je merkt direct het verschil hamdoelilaah met de wil van allah azza wajjel