12/06/2026
Buiten regent het nog steeds….maar bij ons binnen is het gezellig. En gelukkig wordt er genoeg moois gebracht en dagelijks aangevuld. Dankzij onze geweldige vrijwilligers en klanten! Zonder jullie zijn we nergens. Dus dankjewel 🙏🏼