Tilbords Eidsvoll

Tilbords Eidsvoll Tilbords er butikken hvor du finner inspirasjon til å skape vakre hjem og hyggelig stemning på kj?

19/01/2018

***- 70% PÅ ALT I BUTIKKEN I MORGEN*** Vi stenger dessverre dørene kl 18.00 i morgen for godt, og har derfor -70% på resten av varene. Gjør knall kjøp nå-hjertelig velkommen skal Dere være, og vil samtidig takke for oss her på Amfi Eidsvoll 😊

19/01/2018

Hei. Priser er igjen endret, så ta gjerne turen innom og «tøm» butikken vår, og gjør noen kupp, på kniver, bestikk, serviser, glass og interiør. Ett lite tips: julen kommer i år også😊 super lurt å gjøre innkjøp nå, på ting man vet noen sparer på eller har ønsket seg😊 kanskje vi har igjen noe som står på noens bryllups lister også😊 vi sees😊

15/01/2018

Hei😊 dette blir nok ett av de siste innleggene fra oss😞. Men vi tenkte å formidle at: det Dere hyggelige kunder har etterspurt mer rabatt på, kommer nå til en lavere pris enn vi har formidlet, så da er Dere hjertelig velkommen for å ta en titt på hva det kan være 😉. Det står fortsatt mye fint igjen, fra Lyngby, Georg Jensen, glass og serviser. Vi har igjen noe kjeler, kjøkkenredskaper fra Sabor, og litt bake artikler. Lys og servietter selges til sterkt reduserte priser😊. Kniver og bestikk sett har vi også. Vil bare på tampen si, at nå legger vi ikke av mer til kunder. Det er ikke alltid det blir hentet, så nå må vi dessverre si nei til det. 😊 vi sees

09/01/2018

Hei, hei😊 det går over all forventning, nedsalget av butikken, men....selv om det ser veldig tomt ut nå, har vi fortsatt en del serviser igjen, vi har mange fine glass og vaser igjen, og ikke minst: Georg Jensen og noe Kaj Boyesen. Litt kjeler og støpejern kjeler har vi også, og selvfølgelig for ikke å glemme: kvalitets kniver og bestikk. Og hvem vet.....kanskje har prisene gått litt ned siden sist Dere var innom? 😉. Håper å se mange av Dere igjen. 😄

03/01/2018

Ja, jeg vil bare si at salget går bedre enn forventet, og det begynner virkelig å minke på varene. Kjeler er vi nesten tomme for, og de er det -50% på, gjelder også stekepanner. Så ønsker dere kvalitets kjeler og stekepanner, lønner det seg å ta turen😊 noen merker er vi dessverre allerede utsolgt for. 😊 Dere er supre alle sammen, som kommer innom oss, vi setter stor pris på dere alle😊

03/01/2018

Hei igjen 😊 en super start på nedsalget av butikken i dag. Takker alle for tålmodighet, da vi bare har en kasse. Det er nå priset enda bedre, de tilbudene vi har. Det har virkelig gått unna. Litt rot vil det bli innimellom, da vi prioriterer Dere først, så rydder vi litt. Huk tak i oss, om det er noe Dere lurer på, vi er der for Dere😊 takk for en super artig dag, midt oppi det triste om at vi faktisk ikke skal være der mer...

30/12/2017

Hei😊 ja, da kommer den kjedelige beskjeden offentlig her. TilBords Eidsvoll blir lagt ned 31 januar. Vi vil takke alle kunder for hyggelige samtaler, det er alltid hyggelig med en prat i butikken. Butikken har blitt ett sted hvor man ikke bare handlet, men også slå av en prat, når det var muligheter og tid til det. DET VIL BLI ETT STORT NEDSALG AV BUTIKKEN, MANGE TILBUD OG GODE RABATTER PÅ DET MESTE. Georg Jensen og Kaj Boyesen vil det dessverre ikke bli de største rabattene på. Jeg sier like gjerne i fra om det her på FB. SALGET STARTER 2 JANUAR. Håper vi ser våre faste kunder og mange nye kunder. ALLE ER HJERTELIG VELKOMNE. Hilsen oss jentene på TilBords : Jeanette, Linn, Anni, Siw, Malin og Hedda 😊

26/12/2017

Kom innom for gode tilbud i romjulen. 😊.

18/12/2017

Vi kjører Kähler tilbudet frem til 30 desember på servise delen av det 😊 25% på Kähler Serviset

240 Likes, 1 Comments - KJØKKEN | SERVISER | INTERIØR () on Instagram: “Denne uken har vi -20% på ALT fra Kähler! 🎁😍 Lekre julegaver til noen du er glad i, eller til deg…”

13/12/2017

Hei😊 i morgen (torsdag ) har vi nattåpent, og har -30% på ALLE ordinære varer, inkl Georg Jensen, Kaj Bojesen og andre merkevarer. Er det serviser du tenker å supplere, er det en super anledning for dette nå med -30%. Tilbudet gjelder hele dagen😊 Hjertelig velkommen til en hyggelig førjuls handel🎄🎄

10/12/2017

Hei igjen🎄🎄 Da er vi klare for den andre søndag i advent, med gode tilbud og mange fine julegaver. Har fortsatt igjen litt julepynt fra Karen Blixen, Georg Jensen, Jette Frølich og nisser og juletrær. Kom gjerne innom for en hyggelig handel. Anni og jeg er der for å bistå så godt vi kan. Hjertelig velkommen - hilsen Jeanette. p.s gløgg og pepperkaker er også å få 🎄🎄 (14.00-1800)

Adresse

Eidsvoll
2070

Åpningstider

Mandag 10:00 - 22:00
Tirsdag 10:00 - 22:00
Onsdag 10:00 - 22:00
Torsdag 10:00 - 22:00
Fredag 10:00 - 22:00
Lørdag 10:00 - 20:00

Telefon

+4791900407

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Tilbords Eidsvoll legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Tilbords Eidsvoll:

Del