15/12/2025
DA har vi landet etter en herlig julemarkedhelg på Hamar, og «kremmerforkle» skal få hvile litt🤩🎄 Tusen, tusen takk til alle dere som handlet, og som gjorde at ElleMelle ila helgen solgte ut det som var av eplegløgg, marmelade, karameller, karamellsaus, ulike typer salt og alle lakris- og pikekyssene! Nå skal det lages litt jul i heimen🎄🎄
Ta kontakt om du trenger mer gløggmix eller marmelade, så ordner det seg mest sannsynlig🎄🥰🎄
Og så skylder jeg mangemangetusen takk til ElleMelles uoffisielle altmuligmann og supergløggselger Atle som har vært uunnværlig både på Maihaugen og på Hamar🥰❤️