10/12/2024
Heisann godtfolk.
Nå er det lenge siden det har vært noko som helst aktivitet her inne.
Dei fleste har vel skjønt kor dette «bære hen» som vi seier her ute, men føler allikevel det kan være greit med litt info ut.
Eg hadde det veldig kjekt så lenge eg holdt på, men det ble for tøft for eit menneske å drifte dette. Når eg i tillegg har mine utfordringer som kroniker blei dette for vanskelig.
Her er fortsatt ein god del arbeid og utgifter for å skulle kunne drifte det slik eg hadde lyst til.
Tankene og ideene manglet det ikkje på, for bygget har ei unik plassering midt i bygda, og mulighetene ligger her for ildsjeler med kapasitet til å få til noko kjekt for alle.
Det viste seg disse to åra at behovet var stort. Alle synes det var kjekt å ha ein plass å møtes, og eg synes sjølv eg fekk til mykje av lite.
Det var mange gode samtaler rundt borda med naboer.
Her kom det også «nye» naboer innom, enten dei har hytte eller hus. Slik blei det til at både dei «nye»og dei «gamle» blei kjende med kvarandre. Utrulig kjekt å være ein deltaker i dette.
Men alt har ein ende….
Difor legger vi no bygget ut for salg.
Kanskje er det ei ildsjel som har lyst å lage til noko for både bygdefolk og tilreisende?
Har du spørsmål rundt dette med salget og bygningsmessig må du være vennlig å ta kontakt med Helge eller Per Ingvar.
Eg har i år fått god hjelp av Sissel til å pynte til jul🧑🏻🎄🎄 Så koselig er det der inne nå🎄🧑🏻🎄
Tusen takk for tilliten dåke har vist oss med å stille opp gang etter gang når eg hadde åpent.
Tusen takk til alle som var med og tok eit tak når det trengdes❤️
Som sagt, eg synes det var veldig kjekt, men helsa først❤️
Ynskje alle ei retteleg
God Jul og eit Godt Nyttår❤️❤️