Bakkjetoppen

Bakkjetoppen Møteplassen kor vi har heimelaga mat og kaffi. Også fine interiør varer og heimelaga spesielle ting

15/04/2025
Heisann. Da er det bestemt, det blir ikkje mer kafédrift her inne.😀 Så for deg som hadde tenkt å komme på kafe i påska m...
08/04/2025

Heisann.

Da er det bestemt, det blir ikkje mer kafédrift her inne.😀 Så for deg som hadde tenkt å komme på kafe i påska må eg nok skuffe deg😙
Håper allikevel at du slår av ein prat med naboen når du treffer h*n. 🥰

Men eg skal ha åpent, for det er noen ting her som trenger ny heim🥰 Så her blir det billig, billigere og billigst på ting og tang🥰

Ja til og med gratis ting🥰

Så kom innom å slå av ein prat palmesøndag

Mellom kl 12-15

Heisann godtfolk. Nå er det lenge siden det har vært noko som helst aktivitet her inne. Dei fleste har vel skjønt kor de...
10/12/2024

Heisann godtfolk.

Nå er det lenge siden det har vært noko som helst aktivitet her inne.

Dei fleste har vel skjønt kor dette «bære hen» som vi seier her ute, men føler allikevel det kan være greit med litt info ut.

Eg hadde det veldig kjekt så lenge eg holdt på, men det ble for tøft for eit menneske å drifte dette. Når eg i tillegg har mine utfordringer som kroniker blei dette for vanskelig.

Her er fortsatt ein god del arbeid og utgifter for å skulle kunne drifte det slik eg hadde lyst til.

Tankene og ideene manglet det ikkje på, for bygget har ei unik plassering midt i bygda, og mulighetene ligger her for ildsjeler med kapasitet til å få til noko kjekt for alle.

Det viste seg disse to åra at behovet var stort. Alle synes det var kjekt å ha ein plass å møtes, og eg synes sjølv eg fekk til mykje av lite.
Det var mange gode samtaler rundt borda med naboer.
Her kom det også «nye» naboer innom, enten dei har hytte eller hus. Slik blei det til at både dei «nye»og dei «gamle» blei kjende med kvarandre. Utrulig kjekt å være ein deltaker i dette.

Men alt har ein ende….

Difor legger vi no bygget ut for salg.

Kanskje er det ei ildsjel som har lyst å lage til noko for både bygdefolk og tilreisende?

Har du spørsmål rundt dette med salget og bygningsmessig må du være vennlig å ta kontakt med Helge eller Per Ingvar.

Eg har i år fått god hjelp av Sissel til å pynte til jul🧑🏻‍🎄🎄 Så koselig er det der inne nå🎄🧑🏻‍🎄

Tusen takk for tilliten dåke har vist oss med å stille opp gang etter gang når eg hadde åpent.
Tusen takk til alle som var med og tok eit tak når det trengdes❤️

Som sagt, eg synes det var veldig kjekt, men helsa først❤️

Ynskje alle ei retteleg
God Jul og eit Godt Nyttår❤️❤️

Tusen takk til alle dåke som har handla hos meg i løpet av gårsdagen. Noko er forsvunnet ut, men fortsatt er det litt ig...
04/09/2024

Tusen takk til alle dåke som har handla hos meg i løpet av gårsdagen.

Noko er forsvunnet ut, men fortsatt er det litt igjen.
Så derfor har eg åpent på lørdag nokre timer.

Lørdag fra kl 12 - 14

Eg setter på kaffien 😂😂

I dag er det disse fine tingene på salg🥰Tenk lurt, julegaver, bursdager osv. Eg har åpent i ettermiddag fra 17-19Prisene...
03/09/2024

I dag er det disse fine tingene på salg🥰

Tenk lurt, julegaver, bursdager osv.

Eg har åpent i ettermiddag fra 17-19

Prisene på varene står under kvart bilde.
Noen ting er det få igjen av.

Vi har ein del lys og servietter fortsatt på lager. Så trenger du lys utover høsten, har du her ein mulighet🥰🥰Eg holder ...
02/09/2024

Vi har ein del lys og servietter fortsatt på lager. Så trenger du lys utover høsten, har du her ein mulighet🥰🥰

Eg holder åpent i morgon tirsdag fra 17-19.

Muligheter for å gjøre eit kupp🥰

Heisann!Lenge siden det ble publisert noe her inne. Det har sin årsak i at nå er Hersvik Park AS oppløst. Og i den forbi...
02/09/2024

Heisann!

Lenge siden det ble publisert noe her inne.
Det har sin årsak i at nå er Hersvik Park AS oppløst.

Og i den forbindelse tar eg eit oppgjørssalg på dei varene eg har her inne.

Så denne veka blir det publisert noe kvar dag, legger prisene under bildene. Så blir det første mann til mølla prinsippet.

Eg vil også ha åpent to dager denne veka, slik at du har ein mulighet å komme å hente eller kjøpe direkte det eg har.

Ein kaffikopp skal eg klare å fikse, men ellers ingen servering. 🥰

Åpent tirsdag 3.9 fra kl 17-19

Er det noe du har lyst på, men du ser at du ikkje har mulighet å hente, sender du meg bare ei melding så legger eg det vekk til deg🥰🥰

Takk til alle som var innom i dag og kjøpte både kaffi og vafler og andre produkter i dag. Alltid like kjekt å treffe na...
26/07/2024

Takk til alle som var innom i dag og kjøpte både kaffi og vafler og andre produkter i dag.

Alltid like kjekt å treffe naboer, og å få helse på nye folk🥰

Mange kjente til Aloe Vera produktene fra før, så det var noen favoritter som forsvant😀🥰

Og PåStell såpa er fortsatt populær, den har fjerna mange flekker både her omkring og andre steder😀🤗

Vi slår til igjen og holder åpent på fredag. Blir enkel servering denne gangen med vafler. I tillegg tar eg med meg noen...
24/07/2024

Vi slår til igjen og holder åpent på fredag.
Blir enkel servering denne gangen med vafler.

I tillegg tar eg med meg noen produkter fra Forever som eg er blitt forhandler av.
Mange gode produkter med Aloe Vera innehold.

Aloe vera gjør godt både for innvendig helse og utenpå, den er så proppfull av helsestoffer at sjølv eksperter kan gå seg vill🥰
Den virker gunstig både for vår ytre og indre hud og kan smøres på, sprayes på og drikkes🥰

Kom innom om du trenger cooling gel eller aloe vera gelen. Også noen juice på lager🥰

Adresse

Hersvikbygda
Hardbakke
6929

Telefon

+4798865401

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Bakkjetoppen legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Bakkjetoppen:

Del