16/08/2025
Kära kunder och vänner!
Det har åter igen varit en fantastisk sommar här på Majas Finloppis och jag vill tacka för alla besök, härliga möten, skratt och affärer.
Tack för den här 20:e säsongen och väl mött nästa sommar!
Kram,
//Maja 🌸