16/06/2019
Kära vänner! Jag är sjukskriven pga en envis huvudvärk som härrör från min nacke och axlar. I dagsläget vet jag inte alls när eller ens om jag kan fortsätta som frisör. Vill därför tacka alla fina kunder för den tid jag haft förmånen att jobba med er under dessa år! Jag vill också önska alla en fin sommar!
Varma kramar Anna 🌸