06/01/2019
2009 tog jag över som delägare för Videoheat efter min pappa som drivit det sedan 1999.
Januari 2019 kliver jag av. Efter 10 otroligt utvecklande och roliga år är det dags för mig att röra mig vidare mot nya utmaningar.
Jag vill tacka alla er kunder, unga som gamla, för alla trevliga samtal och för ert engagemang och vänskap under åren. Jag har lärt känna så många av er på ett rent personligt plan att det är med en viss sorg jag tar farväl av den dagliga vistelsen på Ålstensgatan.
Videoheat kommer givetvis, så som det gjort de senaste 20 åren, stolt finnas kvar i hjärtat av Bromma! Bara under en ny och ännu mer peppad ledning. VH önskar er alla hjärtligt välkomna in för att hälsa på detta nytillskott!
Jag hoppas att VH på Ålstensgatan fortsätter blomstra och finnas där som en mötesplats för alla längs tolvan, jag har haft en fantastisk tid och mycket tack vare er!
TACK
// Kim