24/08/2018
Hej alla vänner! Vi har tyvärr tagit beslut om att stänga ner vår chokladverksamhet. Det har varit en fantastisk resa under de här nästan tre åren sedan starten. Vi har fått träffa så många härliga personer både hos oss i butiken och ute på mässorna. Vi känner oss väldigt glada över all uppmärksamhet och all positiv feedback ni gett oss sedan starten. Vi som grundare av bolaget är väldigt stolta att uppnå en nivån där vi blivit ett erkänt varumärke på såpass kort tid. Att det gått så bra som det gjort har vi helt och hållet vår fantastiska personal (Felicia och Linnea) att tacka för. Vi kommer att ha öppet butiken i morgon och har då ha 50% rabatt på samtliga produkter. Vi håller även öppet ett par dagar nästa vecka (tisdag och onsdag) och då ökar rabatterna för varje dag. Vi siktar att sälja ut allt till på onsdag. Ha en fantastik helg och än en gång stort tack till er alla för allt ni gett oss under åren. Marcus & Robert, Grundare av Chokladkompaniet