28/05/2022
En bukett till alla er som handlat blomsterbuntar av mig förra året 🫶🏼
Mitt första år som blomsterodlare blev även mitt sista. För nu iallafall. Hoppas att Florabaren skåpet kan göra comeback om några år, på annan magisk plats.
Hade hoppats att de 2000 tulpanlökar jag satt i höstas skulle förgylla era hem. Men att sälja hus tar upp all min tid just nu. Så dom får fortsätta förgylla mina rabatter istället 🌷
Tack och hejdå och förhoppningsvis på återseende 💜